Alles Over Breien



Breipatronen voor baby's en kinderen

Breien voor baby's en kinderen is altijd leuk om te doen.

Of het nu voor je eigen kinderen is, voor je kleinkinderen of die van de buurvrouw, handgemaakte babymutsjes of baby sokjes worden altijd op prijs gesteld. Alles over Breien heeft de leukste gratis breipatroontjes die er op het web te vinden zijn voor je op een rijtje gezet.

breipatroon babymutsje

Gestreept baby mutsje

Leuke simpele baby mutsjes van de site van Sacha. Dit is een breipatroon voor rondbreinaald, naalden zonder knop of gewone breinaalden. Je kunt kiezen!






breipatroon babymutsje

Baby mutsje

Mooi baby elfen mutsje van Marbada voor pasgeboren of te vroeg geboren baby's.


breipatroon babymutsje

Baby mutsje Aviateur

Met dit leuke gebreide mutsje kan je baby zich zo aanmelden als piloot.


breipatroon babymutsje

Baby mutsje

Babymuts van (bijvoorkeur ecokatoen) met FairIsle motieven. Eenvoudig te maken, dus ook voor beginners goed te doen.


breipatroon babymutsje

Baby mutsje

Breipatroon van Betz voor een baby mutsje met een lintje erdoor. De kleur van het lintje kun je laten afhangen van het geslacht van de baby.


breipatroon babymutsje

Baby mutsje

Leuk roze mutsje met strikje voor een baby. Dit breipatroon van Veritas wordt in het rond gebreid met breinaalden nr. 3,5.


breipatroon babymutsjes

Baby mutsje

Dit babymutsje brei je voor een baby van 3 - 6 maanden. Het is het laatste patroontje op deze pagina van Borduurblog, dus even naar beneden scrollen.


breipatroon stoer babymutsjes

Breipatroon baby mutsje

Dit gebreide babymutsje van juffrouw Ooievaar kun je afwerken met een leuk lintje.


breipatroon stoer babymutsjes

Baby mutsje

Een stoer babymutsje met kabels. Je breit het in het rond en vind het patroon op het blog van Inge.


breipatroon babymutsje en sjaal

Baby mutsje en sjaal

Makkelijk te maken dit lieve babymutsje van Ceetee met bijpassende sjaal.


breipatroon babysjaal

Baby sjaal

Dit baby sjaaltje van Boomie sluit met een knoop, zodat het goed blijft zitten en de nek van je baby lekker warm blijft. Gebreid op naalden 5.





Let op! Denk er wel aan dat je de veiligheid van je baby in het oog blijft houden en houd dus koordjes, lintjes, knoopjes en dergelijke altijd goed in de gaten. Laat je baby daar niet mee alleen!

Op zoek naar breipatronen voor baby kleertjes, kijk dan hier: Breipatronen baby kleertjes voor truitjes, vestjes en baby broekjes.

Kijk hier voor wantjes, sjaaltjes en mutsjes voor kleine kinderen: Breipatronen peuter kleertjes

Brei eens een babydekentje, een baby slaapzak of een leuk slabbetje, hier: Baby breipatronen vind je nog meer leuke breipatronen voor baby's.

Breipatronen voor lekkere warme babyslofjes en babysokjes vind je hier: Baby sokjes en slofjes breipatronen

Wil je een leuke knuffel breien voor je baby of kind, kijk dan even op de pagina Poppen en Knuffels voor leuke breipatroontjes van allerlei poppen en knuffels.





Kijk ook even hier:

breidagboek app breiwol kopen
































brei patroontjes voor tassen

brei patroontjes voor dames en heren

breitassen

breipatronen baby boeken





















brei winkels

Breipatronen

Samen breien

Evenementen

Brei boeken

Breisteken

Breitips

Sjaal breipatronen

Breien leren

Blocken

Breipennen

Brei blog

Basis breisteken

Steken opzetten

Handwerkwinkels

Home

Contact, privacy en cookies

© Vanna

webdesign: © 2011 Mijn-eigen-website.nl | Webrealisatie en advies Vannatiek.nl